קורס דירקטורים אונליין
קורס דירקטורים אונליין
שתף מאמר:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
Print

קורס דירקטורים אונליין – ההכשרה המקיפה לדירקטורים לעתיד

קורס דירקטורים נועד להקנות למשתתפים ולמשתתפות היכרות עם מכלול השיקולים הרלוונטיים (עסקיים, פיננסיים ומשפטיים) לתפקודם כדירקטורים או כנושאי משרה בכירה בתאגיד או בארגון.
על המכהנים בתפקיד הדירקטורים לקבל החלטות על פי תהליך מובנה הכולל לימוד מעמיק של הנושאים שנמצאים על הפרק.
האחריות המורכבת החלה על דירקטורים ונושאי משרות בכירות בתקופה של ממשל תאגידי ומשפטי מחייבת להבין לעומק את דרישות החוק ולהתעדכן במגמות המתפתחות. כך יכולים דירקטורים לקבל החלטות נייטרליות, להמנע מניגוד עניינים ולפעול לטובת הארגון.
אם אתם בעלי מניות, דירקטורים, מנהלים, עורכי דין, רואי חשבון, אנליסטים או בכירים בעולם העסקים, תשמחו לדעת שמכללת SRI יחד עם רו"ח ניר זיכלינסקי פיתחה קורס דירקטוריות מקצועי אונליין, המקבץ את מיטב הנושאים החשובים שיעניקו לכם זווית חדשה ומעודכנת בכל הנוגע לתפקידו של הדירקטור בעידן המודרני.

קורס דירקטורים – האם כדאי ללמוד מרחוק?

בשנתיים האחרונות, כל צורת הלימוד עברה מהפך בעקבות פריצת הקורונה לחיינו.
עם ביטול האפשרות להתכנס בכיתה, נוצרו סביבות למידה חדשות הנשענות על למידה מרחוק ושימוש בתכנים דיגיטליים.
בדומה לקורסים רבים המתקיימים באונליין, גם קורס דירקטורים יכול להתבצע מרחוק, בנוחות הביתית.
ללא צורך לקום מוקדם, להתארגן במהירות ולהגיע למוסד הלימוד באמצעות רכב או תחבורה ציבורית, ניתן ללמוד בקלות את תכני הקורס בדיוק כמו קורס פרונטלי רגיל.
הלמידה בקורס דירקטורים אונליין מאפשרת לנצל היטב את הזמן, היות וכל אחד מהשיעורים מוקלט בצורה מסודרת ואין פספוסים בחומר הנלמד.

קורס דירקטורים אונליין

מה היקף קורס דירקטורים אונליין?

קורס דירקטורים אונליין מועבר במתכונת זהה לקורסים פרונטליים, הוא כולל 10 מפגשים שבועיים, כאשר כל מפגש בן 5 שעות אקדמיות (סה"כ 50 שעות אקדמיות).
כל השיעורים מוקלטים, כך שניתן לחזור אליהם בעת הצורך כדי ללמוד פעם נוספת את התכנים הרלוונטיים.
במסגרת התכנים הנלמדים בקורס, נלמד על חובות וזכויות הדירקטוריון, טיפים משפטיים וממשל תאגידי, קריאה וניתוח דו"חות כספים, חשבונאות ניהולית, דגשים וסוגיות חשובות על שולחן הדירקטוריון כמו קבלת החלטות בראי הלבנת הון, תגמול בכירים, יחסי עובד מעביד ועוד.

על מרצה הקורס

מרצה הקורס, רו"ח ניר זיכלינסקי, הינו בעל ניסיון רב בזירה העסקית והפיננסית. זיכלינסקי מביא עמו גישה ניהולית חדשנית תוך ראיה בעיני דירקטוריון והנהלה על רקע כהונתו כדירקטור בגופים גדולים במשק הישראלי.
זיכלינסקי משלב ניסיון ארוך טווח במערכת המוסדות והבנקאית, כולל ליווי תהליכי ניהול סיכונים והיבטים רגולטוריים.

לסיכום

הדרך האפקטיבית להתעדכן בשינויים וברגולציות המשפיעים על תפקיד הדירקטוריון היא באמצעות קורס דירקטורים ונושאי משרה עם התמחות בשוק ההון, שנועד ליישם את התיאוריה הלכה למעשה.
היתרון בקורס דירקטורים אונליין הוא שהוא מאפשר לקבל את הידע על מגש של כסף ממומחים בתחום, ללא צורך בהגעה ללימודים פרונטליים.
לפרטים נוספים על קורס דירקטורים אונליין, מוזמנים למלא את הטופס מטה.

מאמרים
נוספים